Cum se poate efectua instalarea echipamentelor?

Instalarea o efectuam noi sau o puteti executa dvs. in regie proprie.
In cazul in care optati pentru o instalare rapida si profesionala, la un cost rezonabil, vom face acest lucru in cel mai scurt timp.


Ce modalitate de livrare alegeti?

In caz ca livrarea se face in Bucuresti, aceasta va va fi facuta gratuit prin propriul nostru sistem de curierat .
In caz ca livrarea se face in provincie veti alege modalitatea de livrare singur in functie de rapiditatea cu care doriti a primi produsele comandate. Puteti opta pentru livrarea prin posta normala (timp de livrare 48-72 h) sau prin curierul rapid Nemo Express (timp de livrare 24-48 h).


Ce modalitate de plata alegeti?

Plata se poate efectua cash ramburs la primirea coletului sau prin banca cu ordin de plata, pe baza facturii sau proformei emise de noi.Unitatile bugetare pot achita cu dispozitie de plata din Trezorerie pe baza facturii sau a proformei emise de noi.


Dupa ce ati facut o comanda, cum vedeti in ce stadiu se afla aceasta?

Va logati cu adresa de e-mail si parola, dupa care vizitati in sectiunea CLIENTI link-ul ISTORIC COMENZI. Aici veti vedea toate comenzile dumneavoastra cu stadiul (statusul) in care se afla.


Cum primiti produsele comandate in Bucuresti?

Produsele vor fi livrate prin propriul nostru sistem de curierat intr-un termen de 3-24 ore de la lansarea comenzii. Veti fi contactat telefonic in prealabil de operatoarele noastre si vom stabili de comun acord intervalul orar pentru livrare. Veti plati produsul curierului nostru.


Cum primiti produsele comandate in provincie?

Produsele le veti primi prin posta sau curier rapid (Nemo Express) intr-un termen de 24-72 ore de la lansarea comenzii. Veti fi contactat telefonic in prealabil de operatoarele noastre care va vor comunica exact data cand veti primi coletul nostru cu produsele comandate.
 
In caz ca modalitatea de livrare este posta, veti primi in prealabil, la cutia postala, un aviz de expeditie de la firma B.B.ROM COMEXIM SRL Bucuresti cu care va veti prezenta la oficiul postal de care apartineti pentru a ridica coletul. Daca nu primiti nimic la cutia postala dupa maxim 4 zile de la confirmarea comenzii, prezentati-va la oficiul postal de care apartineti si intrebati de coletul dvs. trimis de firma B.B.ROM COMEXIM SRL Bucuresti. Daca vi se comunica faptul ca nu ati primit nici un colet de la noi, contactati-ne prin una din modalitatile din sectiunea contact spre a va comunica exact numarul de expeditie pentru coletul dvs. si cum sa procedati in continuare.
Daca modalitatea de livrare este Nemo Express, coletul va va fi livrat direct la adresa dvs.