Expedieri și returnări

Produsele se livreaza prin posta normala pentru toata tara (timp de livrare 48-72 ore), prin curier rapid Nemo Express (timp de livrare 24 ore) si prin propriul nostru sistem de curierat in Bucuresti (timp de livrare 3-24 ore). In anumite cazuri, livrarea produselor se poate efectua si prin posta (timp de livrare 48-72 ore). Veti fi contactat telefonic de operatoarele noastre pentru a confirma comanda. Comenzile neconfirmate nu vor fi onorate.


Costuri de expeditie:
curier rapid Nemo Express:
- 24 RON pentru comenzi de valoare pana in 299 RON inclusiv;
- GRATUIT pentru comenzi de peste 299 RON

Costurile de expeditie sunt valabile pentru orice localitate din Romania exceptand Bucuresti, unde costurile de expeditie sunt cele de mai jos.
- curier rapid propriu pentru Bucuresti: GRATUIT pentru comenzi de peste 149 RON
- la comenzi de sub 149 RON taxa de livrare in Bucuresti este de 12 RON.

Showroom ELECTRONIC POINT: comenzile pot fi ridicate si direct de la showroom-ul ELECTRONIC POINT

Pentru produse greu deteriorabile, livrarea se poate face si prin posta, caz in care va rugam, in momentul cand trimiteti comanda, sa treceti la observatii, "livrare prin posta" iar operatorii nostrii va vor instiinta despre valoarea taxelor postale. Plata se face la primirea coletului (ramburs) sau direct la curierul nostru, dupa caz.
Plata se poate efectua si prin banca cu ordin de plata, pe baza facturii sau proformei emise de noi.
Unitatile bugetare pot achita cu dispozitie de plata din Trezorerie pe baza facturii sau a proformei emise de noi. Garantia produsului este de 24 luni(2 ani) de la cumparare in conditiile legislatiei romane in vigoare, daca nu se specfica altfel .Daca un anumit produs are alt termen de garantie, acesta va fi trecut in descrierea produsului.

Indiferent de modalitatea de livrare, coletul va fi desfacut la primire de fata cu reprezentantul firmei de expeditie (posta, curier rapid) pentru a se verifica existenta in totalitate si in buna stare a produselor primite. In caz de lipsuri sau deteriorari, veti face un proces verbal cu reprezentantul firmei de expeditie si veti refuza primirea coletului.

Daca, din orice motiv, nu sunteti pe deplin multumit de produsul primit, il puteti returna in termen de 10 zile de la data achizitiei, numai dupa ce ne veti comunica acest lucru in prealabil prin una din modalitatile prevazute in sectiunea CONTACT. Noi va vom schimba produsul cu un alt model sau va vom rambursa pretul lui prin mandat postal.

Prevederile din paragraful anterior sunt aplicabile doar persoanelor fizice in cazul receptionarii marfii prin firma de curierat sau posta. Nu se aplica aceste prevederi pentru produsele ridicate personal de la showroom sau de la depozitul nostru.